Cubiex? Domain? Web Hosting?

Assalamualaikum, Salam Sejahtera dari saya di blog Anarm's Journal
Cubiex.com - Malaysia Affordable Domain and Web HostingSemalam aku bosan giler. Bosan punye pasal aku YM dengan Customer Support dari ; hosting company yang aku langgan untuk blog aku dan awek aku. Blog tu dah lama tak update sebab aku nak bikin lain.

Sebenarnya aku saje je YM dia sebab kawan-kawan ramai yang tak online. Kalau online pon asyik halimunan je. Takpon busy, idle, atau I'm Mobile. Bosan! Kalau busy takyah la online, kan? Konsentret jela kat kerja tu. Huh! tak tau nape rasa geram lak tengah-tengah malam ni



Macam ape yang korang nampak kat gambar atas ni, ada 1 tetingkap YM dan jugak interface website . Aku YM dengan orang dari tu sebab nak bertanyekan harga domain. Respon dia memang tiptop. Masa aku tanye dia, time tu aku tengah survey harga untuk domain. Saje je nak tau harga terkini kot-kot ada promosi ke apa ke, bleh aku angkat 2 3 domain tamak. Hahahaha

Blablablabla.. Blablabla.. Blabla blupblup blup (aku YM dengan dia), pastu tetiba aku rasa baik aku beli domain dengan je. Memandangkan hosting dan domain aku yang dah ada sekarang ni pon aku beli dengan .

Tanpa banyak songeh, dengan penuh tatatertib dan sopan santun, aku terus sambar 1 domain je. Huhu.. Nak watpe domain banyak-banyak. Ye tak? Sambil-sambil tulis entri ni, aku setup apa-apa yang patut untuk domain baru aku tu. Yang bestnye, di sekarang ni tengah berlangsung contest yang amat menarik. Malah, amat menarik sebab hadiah yang diorang tawarkan. Contest tu dah lama berlangsung sejak 10/2/2009 lagi, tapi still ada masa lagi untuk sape-sape yang nak join sebab tarikh tamat die pada 30/4/2009. Banyak masa lagi kan? Korang yang berminat boleh tengok KAT SINI.

OK lah.. Tu je untuk malam ni. Aku nak sambung setup domain baru aku. K, see ya.

2 Comments

01. Sila komen dengan menggunakan Bahasa Melayu atau English.
02. Jangan komen menggunakan bahasa Uganda.
03. Sila guna nama sendiri dan URL blog sendiri.
04. DILARANG MEROKOK ketika menulis komen di sini.
05. Lepas dah komen kat sini, sila komen jugak kat entri-entri lain.

Terima kasih.

  1. weh.. brape byk da ko nak beli domain.. buat bisnes ke ape...

    ReplyDelete
  2. @bluefrog,
    uih.. aku baru beli 2 domain.. bukan byk mane pn..

    ReplyDelete
Previous Post Next Post