Laman web terbaik abad ini

Gambar hiasan semata-mataAku takde idea sebenarnya nak menulis kat sini.. Dengan malas rajinnye, aku menaip jugak.. Kali ni aku nak berkongsi dengan korang 1 website yang amat menarik bagi aku.. Bagi korang aku tak tau la pulak.. Aku dah ade buat sikit review tentang laman web menarik ni kat blog aku yang 1 lagi.. Yang ni aku saje gatal tangan nak menaip kat sini pulak.. Hehe..

OK.. Laman web ni bagi aku menarik, unik, smart, tapi boleh jugak menyakitkan hati, membuat korang bengang sambil bercakap "sial", "bodoh", "bangsat", "p**imak" atau sebagainya yang kurang sopan.. Hahaha.. Ehh.. Aku belum bagi link website tu ek? Hahaha.. Tak perasan lak.. hehe.. OK2. Link dia ada kat bawah ni haa..

UPDATED: Link website tersebut terpaksa dibuang oleh sebab-sebab tertentu.. Sesape yang pandai-pandai bukak jugak tu sendiri mau ingat la ye..


infoslash.net


whois infoslash.netWebsite kat atas tu ade orang bagitau ada virus.. Aku dah bukak tapi takde ape-ape virus pon.. Mungkin sesetengah antivirus contohnya Kaspersky akan detect website tersebut sebagai virus.. Tapi aku dah bukak, memang takde ape.. Yang aku tengok ada sesuatu yang menarik je.. Memang menarik.. Hehe..

Menurut perbincangan di forum Digital Point, mereka-mereka kat forum tu menyarankan agar korang JANGAN click link di atas tu semasa berada di ofis.. Mungkin sebab takut boss korang ternampak ke sape-sape yang jenis kaki report ternampak ke.. Membahayakan diri korang jugak kan? Sebab kandungan dalam web tu memang amat menarik.. Selama aku dok mengadap komputer main intenet, ni la 1st time aku jumpa web menarik camni.. Tak caye, tanye aku!!

Saudara Zelo55 ada juga membuat review tentang website tersebut.. Dia pon cakap website tu memang menarik.. Tapi yang saspennya, ramai yang tak bagi bukak web tu.. Tak tau la kenapa.. Bawah ni aku bagi korang tengok sikit review yang saudara Zelo55 buat..

"Menurut kajian yang aku buat, laman web ni adalah antara laman web yang paling top pada zman ini. Tapi aku pelik nape orang kate jangan bukak. Jadi aku pun knela bgtao kt korang jangan bukak……"

Dipetik dari zelo55.com

Kalau korang dah try bukak website tu, sila bagi pandangan korang kat sini ek.. Tak kisah la dari segi pendapat ke, idea ke, komen ke, kutuk-kutuk ke, maki hamun ke, dipersilakan.. DIINGATKAN!! Segala masalah yang timbul lepas korang click website tu adalah ditanggung sendiri.. Sekian..


Meh layan lagu pulak.. Click kat sini +/-

5 Comments

01. Sila komen dengan menggunakan Bahasa Melayu atau English.
02. Jangan komen menggunakan bahasa Uganda.
03. Sila guna nama sendiri dan URL blog sendiri.
04. DILARANG MEROKOK ketika menulis komen di sini.
05. Lepas dah komen kat sini, sila komen jugak kat entri-entri lain.

Terima kasih.

  1. perghhh!!seb bek aku xkuarkn prangai glojoh aku dgn mengklik link tuh..hik3..sumpah aku xnk bkak~hahaha..gle..

    ReplyDelete
  2. hahaha.. nasib baik.. jgn gelojoh2.. baca perabih dulu seblom klik.. kang naye.. haha..

    ReplyDelete
  3. aku dah bukak.. tapi aku yakin yang antivirus aku kuat..dan dapat detect..


    "not-virus:BadJoke.HTML.Agent.a"

    hah.... selambe jeee....

    ReplyDelete
  4. "not-virus:BadJoke.HTML.Agent.a"??

    haha.. ko dpt camtu ke? nape sume org kene efek lain2 ek? hebat tol sape yg create site tu.. script ape ntah die pkai.. demn! haha

    ReplyDelete
Previous Post Next Post