Aku dah jarang update blog ni.. Tak sempat.. Penat

anarm penatHadoiii.. Dah lama aku tak update blog ni. Busy dengan kerja dan jugak busy mengedit theme untuk blog Anarm Network. hehe.. Tapi paling banyak buat kerja la. Sekali dapat kerja banyak giler. Tak tau nak buat mana satu. Sume nak cepat. Kalau aku robot, dah lama dah tercampak kat tempat besi buruk. Jem!

Tujuan entri ni just nak bagitau, kalau tiap kali korang masuk blog ni, tengok takde apa2 update yang aku buat, korang dijemput masuk ke blog Anarm Network sebab aku sekarang ni lebih tumpukan masa pada blog tu. Ada yang suruh aku tutup je blog ni, tapi aku sayang nak tutup. Kat sini la aku belajar coding2 web. Kat sini la aku mula kenal dengan blogger2 lain khususnya korang semua, pelawat yang sudi jengok2 blog bodo aku ni. Kat sini jugak tempat aku luah perasaan aku. Huhuu..

Takde ape dah aku nak tulis kat sini. Nak sambung buat kerja. Sambil-sambil tu jom layan lagu nih. Hehee..

2 Comments

01. Sila komen dengan menggunakan Bahasa Melayu atau English.
02. Jangan komen menggunakan bahasa Uganda.
03. Sila guna nama sendiri dan URL blog sendiri.
04. DILARANG MEROKOK ketika menulis komen di sini.
05. Lepas dah komen kat sini, sila komen jugak kat entri-entri lain.

Terima kasih.

  1. sibuk ek??! sibuk?? sibuk ke??! oo sibuk.. sibuk sgt eh.. oh oh ko sibuk.. oooo...

    ReplyDelete
Previous Post Next Post