Tag Music Pencetus Bunyi

Korang nak duit free tak? Sang Jerung Perkasa sekarang tengah baik hati buat amal jariah. Dia nak bagi korang duit. Sape-sape yang nak duit, sila klik kat SINI. Haa.. Ada lagi satu benda best. Dapat duit jugak. Sila klik kat SINI.

DoReMi Music NotesI've got another tag! Arrggghhhh.. This time tag yang aku dapat ni datang daripada haiwan dua alam iaitu BlueFrog, si Katak Biru yang ong gedik gedik. Untuk pengetahuan korang, si Katak Biru ni baru je tukar skin blog dia yang sekarang dah jadi color biru keputih-putihan (bukan penyakit keputihan ye!). Sesuai dengan nick beliau di dunia maya, "BlueFrog"! Silolo a.k.a Sheila bagitau aku skin yang BlueFrog pakai sekarang ni nampak macam jiwang. Hehe.. "Katak! Silolo cakap ko jiwang." Bwahahahahahaha.. Ayarrkkk! Pesal aku buat intro pasal katak lak ni? Adehh..

OK lah. Masa untuk menjawab tag daripada Encik Katak Biru yang pandai buat website. Meh baca meh!



PERATURAN TAG:
  • Open your library (iTunes, Winamp, Media Player, iPod, etc)

  • Put it on shuffle

  • Press play

  • For every question, type the song that’s playing

  • When you go to a new question, press the next button

  • Once completed, tag 5 other people (including me!)


DON’T CHEAT! (Aku jawab dengan penuh jujur!)


OK. Aku dah bukak winamp pirate aku. Ni jawapan aku yang jujur mengikut arahan-arahan di atas.

Opening Credits:
Bunkface - Silly Lily (lagu bertuah aku. Hosting aku mana?!)

Waking Up:
Slipknot - Psychosocial (already woke up)

First Day At School:
Hot Hot Heat - My Best Fiend (at school aku jadi nerd)

Puppy Love:
Irwansyah - Pencinta Wanita (sengau love song)

Fight Song:
Blur - Song 2 (wuuhuuuu)

Breaking Up:
Karim Daud - 7 Hari (Hhmmm....)

Prom:
Nabil - Hati Ini (nice lyric)

Life is Good:
Indigo - Suraya (Errk.. lalala..)

Driving:
UNIC - Jalinan (nasyid)

Flashback:
Radiohead - Creep

True Love:
Headwind - Suraya (...)

Wedding:
Ajai dan Kris Dayanti - Perlu Kamu

Moment of Triumph:
Cake - I Will Survive

Death Scene:
Chiodos - The Words 'Best Friend' Become Redefined

Funeral Song:
Deftones - My Own Summer (Shove It)

End Credits:
Static X - The Only (lagu tema Need For Speed Underground)

now go, its fun!!

5 person to tag:
  1. Gadis Koma

  2. Sheila Lolo

  3. Wana Rama-Rama

  4. Putri Nurul

  5. Cuax

Friends actually let friends do lots of stupid things.
Memang.. terutamanya yg macam tag2 ni la.. tuuuuttt** things.. hahaha..



Tag selesai dijawab. Kembali ke pangkal jalan. Banyak habiskan masa jawab tag ni. Masa itu emas. Masa juga boleh ditukar menjadi emas (bak kata Jerung Perkasa). So, hargailah masa. Terima kasih.

Jangan lupa klik kat SINI dan kat SINI untuk menang hadiah DUIT!!

4 Comments

01. Sila komen dengan menggunakan Bahasa Melayu atau English.
02. Jangan komen menggunakan bahasa Uganda.
03. Sila guna nama sendiri dan URL blog sendiri.
04. DILARANG MEROKOK ketika menulis komen di sini.
05. Lepas dah komen kat sini, sila komen jugak kat entri-entri lain.

Terima kasih.

  1. hoi... ape lak jiwang.. heishh..
    pesal byk name suraya je ni... ko men tipu eh...



    WORD VERIFICATION : lessent

    ReplyDelete
  2. mane de main tipu..
    aku jujur time jawab tag ni smalam..
    mane aku tau winamp aku play lagu tu je..

    ReplyDelete
  3. haaaaaaaaaaaaaa~ bagitau surayaaaa ko main tipuuu~

    word verification - sosmatoq

    *sos tomatoq hahahaha!!!

    ReplyDelete
  4. @army4war
    mane de main tipuu.. aaaaa...
    aku jujur laaa.. :((

    ReplyDelete
Previous Post Next Post