Kenapa perlu semua ni?

Tadi aku tengok la kotak shoutmix aku, tengok ade komen baru kat kotak jerit tu.. Komen dari Maman.. Daripada blog die tu, aku pasti die dari Indonesia.. (Rasa bangga jap, dah sampai ke seberang blog aku ni kerek.. Haha..)

Tapi yang tak bestnya, di blog Maman tu aku tengok macam aku telah di-tag oleh beliau.. Arrgghhh!! Tapi yang aku komfius komfius, die tulis 'PR untuk anda' sumpah aku tak tau ape tu PR .. Ape itu PR? Boleh tak sesapa terangkan kat aku sebab aku masih setahun jagung dalam dunia blogger ni.. Mekasih!!

So, sebagai jawapan kepada PR beliau, ni haa, kat bawah ni.. Sila²..

This is the rules:
  1. Take a recent photo of yourself OR take a picture of yourself RIGHT NOW

  2. DON'T change your cloth. DON'T fix your hair, just take a picture

  3. Post that picture with NO editing

  4. Post this instruction with your picture

  5. Tag 10 people to do this (kurang pon takpe kate Maman)


gambar terbaru aku.. huhu
Muka takleh blah.. Kah! Kah!

Tag ni aku tujukan kepada insan² yang kat bawah ni.. Haha..
1. suraya
2. army4war
3. akira the great
4. katak biru
5. bosz07_25ad
6. silolo
7. puteri lavender
8. aimy & aimielya
9. farah wahida arif
10. nurr

Huh! Selesai sudah tag ni aku kerjakan.. Di kesempatan ni aku nak ucapkan "Hoo..hoo..hoo.. Merry Christmas" kepada semua yang menyambut perayaan ini.. C ya.. bye

7 Comments

01. Sila komen dengan menggunakan Bahasa Melayu atau English.
02. Jangan komen menggunakan bahasa Uganda.
03. Sila guna nama sendiri dan URL blog sendiri.
04. DILARANG MEROKOK ketika menulis komen di sini.
05. Lepas dah komen kat sini, sila komen jugak kat entri-entri lain.

Terima kasih.

  1. hohoho!

    tunggu thn dpn aku jwb tag maman ko 2 ye.. (aimy aimielya tu cam kenal jeeerrr..???)

    p/s : PR tu bkn Public Relation ke??

    ReplyDelete
  2. Public Relation? aku xtau.. HR aku tau la.. haha..

    aimy aimielya? hehe.. sbb die mcm dh lama x update blog.. so aku bg kesempatan ni tuk die update blog, letak gmbr die yg kiut2 tu..

    ReplyDelete
  3. sorry maman.. guee enggak buleh menjawap persoalan ell looorr... kerenaaa pakaian guee sekarang tidak bersesuaian dengan tema majlis hahaha... nanti2 aja guee jawapin yaaa?

    ReplyDelete
  4. wahh.. hebat dong kamu berbahasa indonesia ya.. kapan mau jawapin?
    (aku x paham ape aku tulis)

    ReplyDelete
  5. wahahaa... udah sampe seberang yok lor punya bloggin... kapan lor berpacaran sama maman..? gue ndak ketahuan.. wawawa... nanti gue bilangin sama kekasih lor.. baru ngempel lor...

    sementara.. tag lor gue balas lagi tiba tahun baru yok.. saat ini gue lagi sibuk.. banyak job gue mau selesai..

    apaan aja PR tu dong..?? pembantu rumah..? apain seh..?? oooo.. yaa... private relation sama itu maman.. ok ok.. gue ngerti.. jumpa lagi yok.. daaaa~~~




    Word Verification - oball

    ReplyDelete
  6. waaahh..sume dah terer cakap indon...
    aku pun same cam mira...
    xleh nak snap sbb pakaian aku pun x sesuai ngan majlis....

    ReplyDelete
Previous Post Next Post