International Funny Jokes

kucing gelak
Kucing pon tergelak baca entri blog aku yang ni

Tengah dok ber'YM'ing dengan adik aku, die forward kat aku satu video best. Tengok tajuk entri ni pon mesti korang dah boleh agak kan video ape aku nak kongsi dengan korang. Jangan korang ingat video lucah dah la. Kat blog aku ni mungkin takde unsur-unsur lucah. Kalau ade, itupon secara tak disengajakan. Ni aku nak tunjuk video lawak yang dipersembahkan oleh 2 orang yang aku rasa memang sengal tak hingat. Hahaha..

OK. Jom kita join bergelak ketawa dengan kucing kat atas ni.



4 Comments

01. Sila komen dengan menggunakan Bahasa Melayu atau English.
02. Jangan komen menggunakan bahasa Uganda.
03. Sila guna nama sendiri dan URL blog sendiri.
04. DILARANG MEROKOK ketika menulis komen di sini.
05. Lepas dah komen kat sini, sila komen jugak kat entri-entri lain.

Terima kasih.

  1. owh...aku dah tengok kat channel 5... (by mediacorp sg)

    ps : kat JB leh dapat channel dari spore n indon, takde astro pun dah cukup...

    ReplyDelete
  2. @cik_kala: owhhh.. aku penah dok JB, kat kangkar tebrau. memang kat sana byk sgt channel. malam2 aku suke layan cite antu kat channel indon. best ooo..

    ReplyDelete
  3. aku pernah belaja kat pasir gudang...


    aku dapat tengok citer LOST n AMAZING RACE tiap2 hari..

    ReplyDelete
  4. @opaq: huhu.. pasir gudang.. banyak kenangan aku kat situ.. kat situ la aku timba pengalaman sebagai seorang PAKCIK GUARD.. haha.. memang advanture abis la keje sebagai seorang pengawal ni.. seram, ngeri, macam2.. sshhhh.. jgn bgtau org lain.. hehe

    ReplyDelete
Previous Post Next Post